Translate

۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

مصاحبه اختصاصی و کم سابقه خامنه ایی با یک خبرنگار خارجی!


-         آقای خامنه ایی ، چرا جناب عالی پس از انتخاب شدن بعنوان رهبر جمهوری اسلامی ، رابطه خود را با رسانه ها و خبرنگاران قطع کردید؟
بسـ...(یک ربع بعد!) بنده اعتقادی به رسانه ها ، بویژه رسانه های غربی که همگی عناصر جنگ نرم دژمن هستند ندارم و حرفهایم را از طریق سخنرانی ها به اطلاع مسئولین و عموم مردم میرسانم. البته با رسانه ها ارتباط تنگاتنگی دارم! مثلا روزنامه کیهان جزء رسانه های موردعلاقه من است! این علاقه قبل از آنکه بنده انقلابی شوم هم بود! البته آن زمان کیهان بچه ها می خواندم و علاقمند بودم عکس من در قسمت شاگرد اول ها چاپ شود اما از آنجا که معلم های رژیم طاغوت شنیده بودند من در زمان به دنیا آمدن " یا علی " گفتم! و حدس می زدند که روزی رهبری بزرگ خواهم شد برای خراب کردن سابقه انقلابی گری من ، نمراتم را معمولا صفر رد می کردند و مدام رفوزه می شدم و این آرزو همیشه برایم ماند اما امروز افتخار می کنم که حسین جان همیشه عکس من را بزرگ و در صفحه اول می زند و هیچ کس هم نمی تواند مانع تراشی کند!
-         آیا جناب عالی بجز کیهان نشریات دیگر را هم مطالعه می فرمایید؟
آورین سوال خوبی پرسیدید! معمولا دوستان تمام نشریاتی را که در کشور چاپ می شود برایم می آورند که اهل بیت بیشتر برای پاک کردن شیشه ها و یا سبزی از آنها استفاده می کنند. مجتبی و میثم هم معمولا از بچگی علاقه داشتند با نشریات موشک و بادبادک درست کنند و هوا کنند! یادم هست سال 79 مجتبی با گریه پیشم آمد و گفت آقا جان ! به گمانم این روزنامه ها همگی عوامل دژمن هستند چون هر چه موشک درست می کنیم هوا نمی رود و کاغذ آنها جنس عجیبی دارد! بنده هم دستور پیگیری دادم که بررسی کردند دیدم بله یک نفر با کیف پر از میلیونها دلار آمریکایی آمده و به اینها پول داده که به انقلاب ضربه بزنند که دستور دادم قاضی سعید همه را بست!
-         اطلاعات جناب عالی از اوضاع کشور از چه  منابعی حاصل می شود؟
منابع که زیاد داریم! اولین و عمده ترین منبع ، منابع الهی و امدادهای غیبی هستند! منبع بعدی که شاید از اولی هم معتبرتر باشد مجتبی و میثم و اهل بیت است! منابع دیگر جنتی ، حجازی ، خاتمی البته احمد نه ممد چون منبع ممد سوراخ است! سعید امامی واجبی خور و بسیاری از سربازان گمنام و واجبی نخور!
-         آیا تا بحال موردی بوده که فکر کنید اطلاعاتی که به شما رسیده به عمد یا به سهو غلط باشد؟
آورین ، آورین! من دیپلمات نیستم و انقلابیم! به هر حال اگر بنده زیاد هم مطالعه نکنم به اندازه شما مطالعه می کنم! یک انقلابی اول می بُرد ، بعد می شُمرد! یعنی بنده صبر نمی کنم ببینم این اطلاعاتی که به من رسیده درست است یا غلط ! اگر می خواستم وقت با ارزش را صرف تحقیق و استعلام بکنم که انقلاب تا الان هفت کفن پوسانده بود! سرعت عمل نقش بسیار مهمی در خنثی کردن توطئه دژمنان دارد! ما اول اقداماتی را که لازم است انجام می دهیم و بعد سر موقع و با خیال راحت تحقیق می کنیم ! بعد اگر متوجه شدیم که خبر اشتباه بوده چیز خاصی پیش نمی آید چون ما وظیفه خودمان را انجام داده ایم و مهمتر از آن وقتی دژمن ببیند که ما بخاطر یک خبر اشتباه چنین واکنشی انجام دادیم حساب کار دستش می آید که اگر خبر درست دست ما برسد چه ها که نمی کنیم!!
-         آیا از عملکرد رییس جمهور احمدی نژاد رضایت دارید؟
این سوال شما نشان دهنده شیطنت شما رسانه ایی هاست که می خواهید تفرقه افکنی کنید و جنگ نرم راه بیندازید! شما دست چدنی را با یک دستکش مخملی جلو من دراز کردید! من اینها را می فهمم چون من انقلابیم! اما رییس جمهور چون جوان است ، خیلی نمی فهمد! او در ابتدا نظرش به نظر من نزدیک بود اما کم کم نظرش از نظر من دور تر شد و به نظر آمریکا نزدیکتر شد! چون فکر می کرد می تواند مثل آمریکا هر غلطی که بخواهد بکند من شاخ او را که یک شاخ چدنی در یک شاخدان مخملی بود شکستم و آن شاخ را در آنجا که لازم بود فرو کردم!! و تصمیم دارم بعد از پایان دوران ریاست جمهوری او ، ایشان را به مدت چند ماه در یکی از بشکه های حوزه علمیه حبس کنم! این بشکه ها بسیار انسان ساز و صیقل دهنده روح هستند و یکی ار دلایلی که حوزویان به مقام روحانیت نائل می شوند حضور بهنگام و دراز مدت در داخل این بشکه هاست!
-         آیا در جریان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستید؟
مشکلات برای مردم ما فرصت سازی می کنند! خیلی ها که الان در رده های بالای نظام هستند از داخل همین مشکلات ، فرصت سازی کرده اند امثال برادران لاریجانی ها ؛ مخصوصا فاضل که از مشکلات پول در می آورد ؛ شهرام جزایری ها ، خاوری ها ، امیر منصور آریا ها!! خدا بیامرز فاضل خدادها ! رفیق دوست ها و ... با استفاده از همین مشکلات ثروتمند شده اند!! مردم هم اگر به مشکلات به چشم فرصت نگاه کنند و این برادران را الگو قرار دهند می توانند بسیار رشد کنند! ملت ما از ابتدای انقلاب در مقابل مشکلات خم به ابرو نیاورده است! و اینها که شما می گویید شائبه دژمن است که می خواهد بگوید تحریم ها مردم را خسته و فرسوده و نامید کرده است!
-         از نظر جناب عالی رییس جمهور آینده باید چه شرایطی داشته باشد؟
خدا گواه است که من هیچ وقت در هیچ انتخاباتی دخالت نمی کنم!! من یک رای دارم که آن هم تا قبل از انتخابات مخفی خواهد ماند! اما قبل از آنکه آنرا در صندوق بیندازم به دلیل کنجکاوی مجتبی ، رای را به او نشان می دهم بالاخره شما خودتان حتما فرزند دارید می دانید که یک پدر نمی تواند درخواست فرزند خود را به راحتی رد کند! وقتی می بینم دیدن رای من مجتبی را خوشحال می کند چرا نشان ندهم! مجتبی هم وقتی رای من را می بیند یک پیامک به ستاد کل انتخابات می زند تا آنها را آگاه کند فکر می کنم سر این که من به چه کسی رای می دهم با هم شرط بندی می کنند! البته به او گفته ام که دراسلام شرط بندی حرام است اما او می گوید آقا جان رای گیری هم مثل اسب سواری است و شرط بندی اشکالی ندارد!
اما در هر حال رییس جمهور یک کشور اسلامی باید شرایطی داشته باشد که عمده ترین آنها این است: اول آنکه انقلابی باشد. دوم آنکه طرفدار ولایت فقیه باشد. سوم آنکه در کنار رهبری باشد البته اگر در زیر رهبری باشد مستحب تر است! چهارم ولایتمدار باشد. پنجم ولایت پذیر باشد. ششم که از همه مهمتر است نظرش به نظر من نزدیک باشد و گرنه مشکل شاخ و فرو کردن پیش می آید.
می بینید که من هیچ چیز برای خودم نمی خواهم و شاید رهبری به فروتنی من در تاریخ وجود نداشته باشد!
-         و اگر صحبت آخری برای آمریکا و مردم ایران دارید بفرمایید؟
آمریکا که ارزش صحبت ندارد اما به اوباما می گویم خاک بر سرت که نوکر صهیونیست و اسراییل هستی! این رفتار تو سبب شده از نظر تمامی مسلمانان منفور باشی در حالیکه اگر ولایتمدار بودی همه مسلمانان تو را دوست داشتند! در مورد مردم ایران هم باید بگویم که قلبا و جسمن و روحن و مغزن ولایتمدار باشید تا عاقبت به خیر شوید! اینقدر دنبال ماهواره و آکادمی گوگوش نروید و روزنامه نخوانید! مگر ما نخواندیم رهبر نشدیم!؟ هر کس بجز کیهان روزنامه دیگری بخواند انتظار شفاعت از من بر روی پل صراط نداشته باشد! من در قیامت خواهم گفت " چه کنم بجز اینها کس دیگری نداشتم "

۱ نظر: